NYHETSARKIVET
7 feb 2008 12:07
Telenor inför nöjd-kundgaranti på mobilt bredband
För att locka fler kunder till mobilt bredband inför Telenor nu en nöjd-kundgaranti på mobilt bredband.

Nöjd-kundgarantin går ut på att kunden kan prova mobilt bredband i två månader utan att binda sig för något mer. Telenor står för månadsavgifterna under provperioden. Om kunden efter två månader inte är nöjd med upplevelsen av sitt bredband så kan han eller hon lämna tillbaka det och har då endast betalat anslutningsavgiften på 250 kronor.

”Vi är övertygade om att många skulle vilja ha mobilt bredband om de bara vet att det fungerar på det sätt man vill. Våra undersökningar visar att våra kunder är väldigt nöjda. Nu gör vi det möjligt för dem som är osäkra att prova. Personligen tycker jag det är jättesmidigt att kunna surfa när jag åker tåg eller är i fjällen och jag tror fler kommer att upptäcka fördelarna med mobilt bredband”, säger Madelene Josephson, chef för affärsområde Konsument på Telenor Sverige.
Telekomnyheterna i Sverige AB
Domgärdesvägen 1
134 69 Ingarö
info@telekomnyheterna.se
www.telekomnyheterna.se
Orgnr: 559344-5108