NYHETSARKIVET
14 aug 2007 14:42
"Vi arbetar för att förbättra fakturorna"
Telenors informationschef på sverigemarknaden, Annica Elmehagen, säger till Telekomnyheterna att man inom Telenor är medveten om att man har problem med sina teleräkningar.

- Vi är medvetna om problemet och vi arbetar på att komma med en bra lösning, men det är ett omfattande jobb som tar tid, säger Annica Elmehagen.

TN: Johan Lindgren lovade förra våren att Telenor skulle ta fram de enklaste och bästa teleräkningarna på den svenska marknaden som ett led i arbetet med omvandlingen från Vodafone till Telenor. Vad är problemet?

- Det är en kombination av flera saker. Det är mycket information som ska vara med samtidigt som det ska vara enkelt att förstå räkningen, säger Annica Elmehagen.
Telekomnyheterna i Sverige AB
Domgärdesvägen 1
134 69 Ingarö
info@telekomnyheterna.se
www.telekomnyheterna.se
Orgnr: 559344-5108