På måndag presenterar Svenskt Kvalitetsindex resultaten från årets mätning av de svenska telekomoperatörerna. Bara tre dagar senare kommer Johan Parmler, vd för Svenskt Kvalitetsindex, till Telekomnätverket för att ge en djupare analys av resultaten från indexet. Vad har hänt under det senaste året - vilka är vinnare och vilka är förlorare på kvalitetsfronten? Utöver det kommer Martin Hessle, ansvarig för telecom-sektionen på Ernst & Young Advisory Services, att ge Ernst & Youngs syn på vad som driver kundlojalitet och vad företag bör göra för att förbättra kundupplevelsen. Därtill kommer ett par operatörsrepresentanter att delta i en paneldiskussion.
Träffen sker torsdagen den 27 oktober kl 17.30-ca 20.00, i centrala Stockholm (lokal meddelas i samband med bekräftelse på anmälan).
Lättare mat och dricka kommer att serveras i samband med träffen, efter anförande och diskussion. Nätverksträffen är kostnadsfri men föranmälan krävs. Om du vill komma behöver du bara skicka ett mejl till info@telekomnyheterna.se. Antalet platser är begränsat och träffarna brukar bli fullsatta, så anmäl dig så snart som möjligt. Vi kör först-till-kvarn.