Vad är det som driver utvecklingen av smarta och uppkopplade tjänster i de svenska hemmen och vad har kunderna för förväntningar? Vid Telekomnätverkets nästa träff den 26 oktober får vi en unik inblick i de svenska kundernas tankar om det digitala hemmet då EY:s
Charlotta Kvarnström, Partner & Nordics Consulting Lead, TMT, presenterar den årliga rapporten Decoding the digital home som för första gången även har tittat närmare på den svenska marknaden.
Rapporten, som baseras på data från 20 000 hushåll i åtta länder, tittar bland annat på vilka tjänster konsumenterna är villiga att betala mer för och vad man helst vill dra ner användningen av. Hur bör operatörerna agera för att kunna vara med som en attraktiv tjänsteleverantör i konkurrensen med de globala tech-bolagen?
Utöver Charlotta Kvarnström har vi även bjudit in en mycket kunnig diskussionspanel bestående av
June Solbekk, chef för privatmarknad på Telenor,
Kajsa Arvidsson, CCO på IOPSYS och
Jonas Drougge, Head of Connected & Smart Building på Telia.
I samband med nätverksträffen, efter anförande, diskussion, blir det som vanligt trevligt mingel med lättare mat och dryck (meddela gärna i din anmälan om du har någon matallergi vi behöver känna till).
Nätverksträffen är gratis och äger rum onsdagen den 26 oktober kl 18.00-20:00 i centrala Stockholm.
Mer information och anmälan hittar du här!