73 dagar. Så länge kommer Telias Viaplay-kunder att ha varit utan de kanaler och det innehåll som de har tecknat avtal om, när innehållet imorgon släpps på igen.
De största förlorarna är såklart kunderna. De har förvisso fått se några ersättningskanaler, men vad gör det när de har tecknat ett TV-abonnemang för att få se engelsk fotboll från Premier League, Formel 1 eller längdskidåkning från världscupen?
Men om man tittar på ställningskriget mellan Telia och Viaplay får man nog ändå se det som att det var Telia som kom vinnande ut chicken racet mellan de två bolagen.
Med tanke på att de kompromissat in några fotbollsmatcher från Champions League i avtalet tyder det på att de inte har gått med på några stora oönskade prishöjningar.
Man kan gissa att den senaste kvartalsrapporten, i slutet av oktober där aktien föll med 30 procent, fick Viaplay Group att fundera över sin strategi gentemot Telia.
När det gäller det fleråriga avtalet som parterna inte vill kommentera längden på, så kan Telekomnyheterna konstatera att bolagens avtal sinsemellan har varit tre år så långt tillbaka som Telekomnyheterna har existerat.
Mats Roesgaard Sjödin
Chefredaktör, Telekomnyheterna