Telia har lanserat sitt nya kommunikationskoncept "Det är Telia" i en reklamkampanj där operatören vill lyfta fram sitt nätledarskap och 5G.
Fokus är på att visa upp möjligheterna med 5G och att ytterligare förstärka bilden av vad Telia förknippas med, som bra täckning och pålitligt bredband, bland annat.
"Med det nya konceptet beskriver vi våra styrkor på ett bättre sätt genom att ta avstamp i vad som är Telia. Sveriges bästa täckning - det är Telia. Pålitligt bredband - det är Telia. Fina erbjudanden på streaming, de senaste telefonerna och smarta företagslösningar - det är Telia. För att skapa dynamik och underhållning i konceptet så lyfter vi även in motpolen, alltså det som inte är Telia. Uttrycket 'Det är Telia' är synonymt med bättre och innebär helt enkelt en stark tonalitetsförflyttning och att Telia ska associeras ännu mer med bra, smarta och roliga saker", säger Telia Sveriges marknadschef Gina Azaric i en kommentar.