NYHETSARKIVET
9 apr 2024 13:02
Vimla lanserar ny marknadsföringskampanj
Vimla lanserar en ny marknadsföringskampanj med konceptet "Mobiloperatören med bra vibrationer". Kampanjen inleds med tre humoristiska filmer och syftet är att stärka kundkännedomen och lyfta fram varumärkets kärna.

Framför allt vill Vimla med kampanjen lyfta anledningen till att operatören två år i rad haft Sveriges nöjdaste kunder.

"Det ska kännas bra att vara kund hos Vimla – i både hjärna och hjärta. Vi erbjuder en enkel och välfungerande produkt, vi är transparenta och har inga osofta bindningstider eller dolda avgifter. Dessutom är det roligt att vara kund hos oss, vi bjuder på det lite oväntade och är mänskliga i vår kommunikation. Det tycker vi är bra vibrationer, säger Lisa Alsterlund, Vimlas head of marketing & sales.

Filmerna gjordes med produktionsbolaget Giants & Toys och ska bland annat visas i tv och på sociala medier.
Telekomnyheterna i Sverige AB
Domgärdesvägen 1
134 69 Ingarö
info@telekomnyheterna.se
www.telekomnyheterna.se
Orgnr: 559344-5108