Mobiloperatören MyBeat redovisar en omsättning på 1,76 miljoner kr för februari, vilket motsvarar en ökning på årsbasis med 84 procent. Det meddelar bolaget idag.
Den senaste tiden har mobiloperatören arbetat med försäljningen och planerar även framöver att stärka försäljningskapaciteten.
"Den gångna perioden har varit en stark och positiv tid för MyBeat. Vi har lagt en stabil grund för framtida expansion inom försäljningsorganisationen. Jag är övertygad om att det arbete vi har genomfört kommer att ge tydliga resultat framöver", säger MyBeats försäljningschef för B2C, Erik Vennerlund, i en kommentar.
Bolaget står fast vid sitt finansiella intäktsmål om 77 miljoner kr för perioden mellan 1 maj 2025 och den 30 april 2026.
"Efter att ha slagit samman verksamheterna kommer säljteamen också att utvinna synergier i sitt arbete över affärsområdena B2C och B2B. Vi tror att detta kommer att stärka tillväxten framöver", säger vd Olav Kalve i en kommentar.
Sedan i höstas har MyBeat bland annat förvärvat mobiloperatören KviQ samt börjat sälja elabonnemang för att bredda erbjudandet.