NYHETSARKIVET
12 nov 2007 14:42
"Många kommer ur sin bindningstid hos våra konkurrenter"
Enligt Thomas Ekman, ansvarig för Tele2:s privatmarknad i Sverige, riktar sig det nya abonnemanget Tele2 Snackis till kunder som nu kommer ur sin bindningstid hos Tele2:s konkurrenter.

- Mobilutbytet har varit stort de senaste 1-1,5 åren och nu kommer många som har bytt upp sig till telefon med kamera och färgskärm ur sin bindningstid. Då vill vi kunna erbjuda dem ett lågt och attraktivt samtalspris, säger Thomas Ekman till Telekomnyheterna.

Tele2 Snackis kommer även att säljas i kombination med mobiltelefon, men då kommer kunderna att få en förhöjd månadsavgift och betala 59 öre i minut- och sms-avgift under 12 månader.
Telekomnyheterna i Sverige AB
Domgärdesvägen 1
134 69 Ingarö
info@telekomnyheterna.se
www.telekomnyheterna.se
Orgnr: 559344-5108