Solid Försäkringar har valt att teckna avtal med Jojka för leverans av deras interaktiva SMS-lösningar. Det meddelade Jojka i dag.
Det ska bli otroligt spännande att får vara med och starta upp denna kommunikationskanal tillsammans med Solid. Vi ser detta som ett första steg i en långsiktig relation med många nya produkter över tiden, säger Rutger Lindquist och fortsätter:
Detta är ett ytterligare ett bevis på att vår plattform är att räkna med. Att bank och försäkringssektorn nu hittat hit visar på att vår produkt passar för den breda marknaden där behovet av effektiv kommunikation är hög.
För Solid Försäkringar är syftet att öka bolagets mobila närvaro och förbättra kundkommunikationen.
Jojkas plattform ger oss ökade möjligheter att ytterligare förbättra vår kontakt med våra kunder och framförallt förenkla för våra kunder i kontakten med oss på Solid. Det är viktigt för oss att ligga i framkant med teknik och kommunikation och vi ser därför detta projekt som långsiktigt och mycket intressant för oss, säger Magnus Axelsson, Marketing Director på Solid.