NYHETSARKIVET
7 jan 2015 12:54
Com Hem trycker på nätinvesteringar i ny kampanj
I dag lanserar Com Hem en ny reklamfilm med Judit och Judit. Kampanjen, som kallas ”Lord of the Cable” flirtar med Sagan om Ringen och trycker bland annat på att operatören har investerat tungt i sitt nät.

”Vi vet att många uppfattar fibernäten som framtidens bredbandsnät medans Com Hem fortfarande är starkt förknippat med kabel-tv och en något daterad teknologi. Detta vill vi ändra på. Vi vill visa att de investeringar som vi gjort i vårt bredbandsnät under de sista åren nu gjort att vårt bredbandsnät är extremt kapabelt och snabbt. Att vi lyckas associera Com Hem med ett modernt och snabbt bredbandsnät är en förutsättning för att uppnå våra affärsmål under 2015”, säger Com Hems marknadsdirektör Jonas Tränk i en kommentar.

Filmen kan ses här: http://youtu.be/HB7_cxdTKlo
Telekomnyheterna i Sverige AB
Domgärdesvägen 1
134 69 Ingarö
info@telekomnyheterna.se
www.telekomnyheterna.se
Orgnr: 559344-5108