NYHETSARKIVET
13 dec 2016 12:14
Tele2:s marknadsföring dubbelt nominerad till Telekompriset 2017
Tele2 är dubbelt nominerat i kategorin Årets Marknadskampanj, Telekomgalan den 8 februari nästa år. Det står klart när de fem nominerade marknadskampanjerna nu blir offentliga.

Här är samtliga nominerade marknadskampanjer:

3, Rinkside 3
Med ett partnerskap med CMore, en ambitiös second screen-lösning som engagerar nationellt och kopplar ihop tv-studion med tittarna, gör 3 hockeyfansens upplevelse ännu bättre.

Comviq, Prata mer
När Tariq berättar sin livshistoria, ger också Comviq budskapet en relevans och trovärdighet, där han är ett konkret exempel på hur betydelsefullt det är att alla människor har en historia att berätta. Prata mer helt enkelt!

Tele2, Nöj dig med mer
Kampanjen hyllar det uppkopplade livet, internets alla möjligheter och visar hur man kan maxa upplevelserna - med en pik till jantelagen.

Telenor, företag med workfulness
Telenor fortsätter att utmana traditionella kampanjer med kreativt nytänkande. Workfulness är mer än en kampanj, det är ett sätt att hjälpa sina kunder att skapa en sund och hållbar digital arbetsmiljö.

Telia, Hatahat
Genom kampanjen Hatahat lyfter Telia ett viktigt budskap, tar ställning mot näthat och driver en positiv samhällsförändring.

Vinnaren utses av en oberoende jury och kommer att presenteras vid Telekomgalan på Grand Hôtel i Stockholm den 8 februari 2017. Mer information om Telekomgalan finns på www.telekomgalan.se.
Telekomnyheterna i Sverige AB
Domgärdesvägen 1
134 69 Ingarö
info@telekomnyheterna.se
www.telekomnyheterna.se
Orgnr: 559344-5108