NYHETSARKIVET
17 maj 2019 11:32
Tres nya koncept ska nå nya målgrupper på sociala medier
Operatören Tre bygger vidare senaste konceptet Ha ett uppkopplat liv tillsammans med innehållsbyrån OTW. Det nya konceptet är döpt till Tre testar där operatörens egna medarbetare gör vloggar och annat Facebook, Instagram och Youtube.

"Vi har jobbat länge med det här projektet och är väldigt nöjda med resultatet. Här finns både kunskap, humor och hjärta. Tittaren får tips som rör det uppkopplade livet samtidigt som vi får möjlighet att visa lite av den känsla som finns här på Tre genom våra sköna testare Ida, Ramin och Emelie", säger Mattias Liverbro, content manager på Tre, om satsningen.

Samtidigt har ytterligare ett koncept tagits fram, Tre svarar, filmer som behandlar vanliga frågor till kundtjänst.
Telekomnyheterna i Sverige AB
Domgärdesvägen 1
134 69 Ingarö
info@telekomnyheterna.se
www.telekomnyheterna.se
Orgnr: 559344-5108