NYHETSARKIVET
26 jan 2009 12:05
Telia ändrar prismodell för sin Premiumsupport
Telia ändrar nu prismodell för sin Premiumsupport som i höstas testlanserades för en mindre kundgrupp. Då kostade samtalen 199 kr oavsett hur långa de var. Nu ändras prismodellen så att den blir mer lik Bredbandsbolagets tjänst Bredbandsexperten. 19 kr per minut och max 299 kr är det nya priset för Telias Premiumsupport.

– Vi har testat den här tjänsten med en begränsat kundgrupp, våra Smart-kunder, och utifrån respons från det testet och en kundundersökning har vi fått fram att det här är ett bättre sätt att ta betalt på, säger Kent Jonsson, marknadschef för TeliaSoneras bredbandstjänster i Sverige, till Telekomnyheterna.

Telekomnyheterna i Sverige AB
Domgärdesvägen 1
134 69 Ingarö
info@telekomnyheterna.se
www.telekomnyheterna.se
Orgnr: 559344-5108