Telia är fortsatt den företagsoperatör på mobilmarknaden som har högst betyg i Svenskt Kvalitetsindex mätning av kundnöjdhet bland företagskunderna.
Till skillnad från privatmarknaden, där alla operatörer utom en fick se sina resultat sjunka, så har alla operatörer förbättrat sitt betyg på företagsmarknaden.
"Viktiga frågor för företagskunder, förutom de mer funktionsrelaterade, handlar om relationsskapande och här ser vi förbättringar. Det handlar om att ha en förståelse för kundens affär och behov. Här får operatörerna överlag bättre betyg än tidigare, även om det är en uppgång från relativt låga nivåer, säger Johan Parmler, vd för Svenskt Kvalitetsindex, i en kommentar.
Den enda noterbara skillnaden på årets topplista är att Tre gått om Telenor i botten av rankingen.
Här är resultatet från årets mätning av företagsmarknaden för mobiloperatörer (2020 års poäng inom parentes):
Telia 71,2 (68,8)
Tele2 69,1 (67,3)
Tre 67,5 (63,1)
Telenor 66,7 (66,5)