NYHETSARKIVET
14 okt 2009 12:11
3 hämtar kundombudsman från hälsokostföretag
Carin Wenner har anställts som kundombudsman på 3. Hon kommer närmast från en flerårig tjänst som bolagsjurist för det amerikanska hälsokostföretaget TNI, där hon även drev ett flertal konsumentfrågor, det skriver 3 i ett pressmeddelande i dag.

”Rekryteringen av Carin Wenner är den del i vår långsiktiga strategi för att skapa Sveriges mest nöjda kunder. Trots att vår kundtjänst tidigare har blivit utsedd till Sveriges bästa ökar vi kontinuerligt våra insatser. Carin Wenner får ett stort förtroende då hon oberoende av övrig verksamhet skall representera och verka för våra kunder”, säger Peder Ramel, Skandinavienchef för 3, i pressmeddelandet.
Telekomnyheterna i Sverige AB
Domgärdesvägen 1
134 69 Ingarö
info@telekomnyheterna.se
www.telekomnyheterna.se
Orgnr: 559344-5108