NYHETSARKIVET
26 okt 2009 12:11
Phonera: Vi behandlar våra småkunder som om de vore stora
Phonera har inte bara lyckats bibehålla sin position som bästa företagsoperatör för fast telefoni, man har även utökat sitt försprång och är första operatör någonsin inom kategorin att passera 70-strecket.

– Det här är bland annat resultatet av ett arbete som vi inledde 2007, då vi bara nådde 62,5 i indexresultat vilket vi ansåg vara ett rejält bottennapp. En viktig del i det arbetet är att lyssna på kunderna och att hantera även de små kunderna som om de vore stora och erbjuda dem avtal som är anpassade efter deras individuella behov, säger Robert Öjfelth, vice vd på Phonera, till Telekomnyheterna.

TN: Är det något som ni ska bli bättre på?

– Vi arbetar ständigt för att få ner svarstiden i kundtjänst och för att hjälpa kunden till en lösning redan vid första samtalet, säger Robert Öjfelth.
Telekomnyheterna i Sverige AB
Domgärdesvägen 1
134 69 Ingarö
info@telekomnyheterna.se
www.telekomnyheterna.se
Orgnr: 559344-5108